Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

de var bättre förut!

Publicerad 2011-07-04 21:48:35 i Allmänt

Hejsan!

Otroligt dålig uppdatering! :P Men haft fullt upp med både jobb och annat trevligt.. Men i torsdags var jag inne i Västerås för att se Daniel Adams-ray.. Otroligt jävla bra live! Kan inte heller klaga på hans utseende heller ;) hihi.. Satt där på cityfestivalen med Jennifer, Madde och Hilda.. Hade en jätte trevlig kväll med tjejerna.:) På fredagen vart de först jobb och sen hem till Linda för att fixa till sig lite mer innan vi skulle gå hem till Athena för lite förfest.. Blev en tripp ner till samhället för att träffa lite folk och så. (De var "sura-dagarna" i helgen).. Vart en lugn och trevlig fredag, för vi alla skulle orka med lördagen bravader så.. Vakna rätt tidigt för att gå ner till ekängen och se alla fulla människor spela fotboll.. Satt där ett och kika på folk som spela.. Men blev varmt och segt efter ett tag så jag och eve drog till willys för lite inhandling av mat m.m.. Sen hem till henne för att fixa oss inför kvällen.. På denna dag blev det förfest hos Scott med emmy, cassa, dennis, eve och linda.. :) Och som tur så fick vi skjuts till "playan".. Och där hände ju en del som jag dock inte tänkte nämna här för då kommer de ta ett tag :P Men otroligt trevligt hade jag med alla mina underbara vänner! :) Men "sura-dagarna" var bättre förut! Saknar den tiden för allt var bättre och roligare med. Men ska inte klaga, utan hade det jätte kul i år med! :) Men nya krafter till nästa helg då de är Power Meet i Västerås!

Vakna dock upp i går och va inte alls bakis, så vart att bära en stor soffa upp till 3:e våningen och sätta ihop en stor hylla och en tv-bänk med Eve, var as slut sen på kvällen! :P Men kul hade vi åt alla fel vi gjorde ialf;D haha.. Idag blev det en tripp till Ikea med min kära mor och far.. Hitta en hylla som ska flytta med mig sen när jag ska flytta :) Längtar så! Nu blir det vänner avsnitt sen sova. Behöver verkligen sova ut så jag orkar jobba ons-lör! :P

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela