Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

=)

Publicerad 2011-03-29 16:01:44 i Allmänt

Hejsan,

Vart i väg med mamma till kolbäck för att fixa en sak, sen ville jag åka förbi Åsby och kika lite, för jag har varit sugen på en vinhållare kanske man kan kalla det.. Och först tveka jag lite eftersom den kosta ändå 269 kr och som student måste man hålla koll på sina pengar.. :P För fick ingen jätte bra lön heller så.. Men eftersom jag kollat på den förut så köpte jag den, plus så gillar jag ialf vitt vin =)




Fin va? =) Nu ska jag bara fixa 6 vinflaskor också :P Men som tur ska pappa åka till Frankrike i April så får han köpa en eller två åt mig :P hihi..

Vart sugen på en tavla där det stod stort London på och sen såg man Tower bridge i bokstäverna :) Meen fanns bara en kvar och så såg den lite sliten ut på sidorna :(

Nu är jag hemma igen och ska väl vila ett tag för sen ska jag laga mat :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela