Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Galen lördag! :P

Publicerad 2011-03-13 17:37:59 i Allmänt

Hejsan,

Lördagen var ju minst sagt galen och lite oplanerad kanske man kan säga.. :P Först så klart vart de jobb, men jag och min arbetskamrat hoppades på mycket folk så tiden skulle gå fort på jobbet, det blev minst sagt mycket att göra ändå :P Ölflaskor åkte i golvet, personer som ställde till med lite trubbel och ja, en händelserik jobb dag så att säga :) Sen vart det hem och duscha och packa lite saker för jag skulle åka hem till Eve för att sminka mig inför kvällens bravader.. För vi skulle ju till Iida för att fira henne :) Så vi var där och jag visste och kände på mig att jag och eve kommer vilja gå ut på krogen i slutändan så, och så vart de :P Blev stressa till bussen och väl på bussen så skulle jag försöka få på mig zelles skor, men eftersom jag är så jävla högvristad, så fick jag inte på dom direkt och höll på ett bra tag med dom och gjorde hål i min strumpbyxor med klacken (dock väldigt litet hål), sen fastna även mitt armband i strumpbyxorna (litet hål med dock), men ändå så irreterande.. Sen när vi gick till bmb på var de en lång kö, men kön gick fort.. När vi visa legitimationen så blev vi nekade såå vi blev deppiga och arga, men vi tänkte att vi provar i andra kön för att se, och där behövde vi inte ens visa leg, uatn fick gå direkt in ;D Och slapp betala med för som tur så kände tjejen i kassan igen oss :P Då hade vi jävla flyt :P Självklart blev det en SHOT på de ;) haha.. Hade en super trevlig kväll inne på bmb, :) Nattbussen var ju störd med;D

Haft en bra helg :) Nästa blir det troligen bio med familjen, sen kanske bastu på lördag! :P

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela