Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Gos!

Publicerad 2011-03-02 20:39:05 i Allmänt

Hallå!

Idag har man vart ledig så gick ner på stan för att sola lite och sen hem för att plugga! Inte så rolig dag kanske, men känns ialf som man gjort nå och därför är man super trött nu.. Vill mest av allt bara sova nu och vakna upp på fredag, vi kan hoppa över torsdagen tycker jag :P Men måste ju plugga så, kanske lika bra att ha torsdagen ändå.. Men vill så gärna åka hem och ha en skit kul helg igen!! :) Helgerna är bäst just nu, för då får jag umgås med mina vänner och min familj! :) Hoppas bara att pappa kommer hem så man får träffa honom, inte träffa honom sen jag flytta hit så:( Saknar min pappa! Aja, ska lägga mig i sängen nu ialf och läsa lite fys, sen sova!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela