Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Hemma!

Publicerad 2011-03-09 16:04:06 i Allmänt

Hejsan,

Idag mår man lite bättre, kan prata ialf och sover inte hela tiden, som jag för övrigt gjorde igår .. Sov nog bört 80% av dagen! Så jävla bortkastat! Jag är en person som vill göra något varje dag, inte bara sitta hemma och sega eller sova bort dagen.. Men igår sov jag fan mycket och kunde övern sova hela natten med..
Ialf, åkte till skolan idag men så klart så kunde jag knappt hålla mig vaken för jag mådde fortfarande dåligt, och sitta och lyssna på hur transfetter m.m. deras uppbyggnad ser ut och vilken funktion dom har i ca 3 timmar funkar inte riktigt när man mår som jag gör.. Men efter skolan så åkte jag ner på stan för att hinna förbi make up store, ville inte igentligen, för jag såg ut som jag inte sovit på flera år typ, men behövde de för måste ha ett nytt puder. så sprang in där snabbt och fråga om hjälp och sen var jag klar på 5 min typ. sen gick jag till tågstationen för att sedan åka hem.. Mamma var super snäll och hämta mig i stan, för hon skulle även göra lite ärenden i stan så.. :) Men nu är man äntligen hemma och ska lära lite i näringslära boken då!

Dual foundation heter de "pudret" jag köpte, är inte riktigt puder, utan foundation i puderform, men hon på make up store sa att de var perfekt över foundation och prova lite på bussen hem och man kan lika bra använda bara denna produkt för blir rätt täckande ändå :) Ialf till vardags :)

259 kr kosta den och "London" heter den jag har :) Såg nu på make up stores hemsida att alla namnet på dual foundation serien har namn från olika huvudstäder :P Lite roligt ;P

Aja, plugga nu!!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela