Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

onsdag..

Publicerad 2011-03-23 19:59:16 i Allmänt

Hejsan,

Inte hänt speciellt mycket under dom senaste dagarna för min del, mest var skola och plugg, vilket gör mig helt slut som människa.. Längtar efter fredagen nu så jag får göra min tenta och hoppas ialf få godkänt på den, och sen bara få åka hem.. Ska bli skönt också för ska vara hemma i en hel vecka också.. :) Sen helgen kommer bli riktigt kul :) På fredag bär det av till Linda för lite spel och vin kväll :) Och på lördag blir det fest i sura :P Japp, ska inte ut på bmb alls!! :P Men när de ändå händer nu i lilla surahammar så kan man väl ställa upp och festa där så, sen är de alltid kul att se alla också :) Ibland är de skönt att vara på hemmaplan så att säga :)

Lär bli en dag i morgon med massa jävla plugg med, vill inte, men måste.. Men tror jag ska ta mig iväg och ska också.. Förtjänar att ta en paus från skiten :)

Nu blir de läsa om proteiner!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela