Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Oturen följer mig..

Publicerad 2011-03-14 17:35:15 i Allmänt

Hej,

Ja, som om jag inte hade otur i fredags, så hoppades jag på att idag skulle de kanske lösa sig.. Me nej.. Utan bara för jag fick vänta i en kö i 30-40 min i fredags morse och missa min omtenta så får jag inte göra den fören i augusti.. Känns som inget går direkt bra för mig nu när jag pluggar och att jag inte har 100% motivationen till att plugga.. Och de känns så värdelöst, för när jag äntligen kom in på ialf en kurs som ingår i det jag vill plugga så går de åt helvetet.. Har en tenta den 25 mars och hoppas och ber att de går bra så jag slipper detta igen.. Så blir att läsa,läsa och skriva och göra gamla tentor.. Bara att kämpa på.. Men tror allt var enklare i Sundsvall för där fanns de folk runt om än som fanns där och nu i Uppsala så har jag ingen direkt att vända mig till, men som tur att jag har en underbar familj och underbara vänner där hemma som finns där för en.. :) Bara att kämpa på simme,  ;P

Nu blir det boken och jag :P

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela