Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Shopping, träning och solning ;)

Publicerad 2011-03-30 21:40:18 i Allmänt

Hejsan,

Idag vart det en tur på stan med Zelina och Eve =) Hitta så klart en del saker som dok inte följde med hem utan zelle har mina saker för hon tog fel påse :P Men får dom i morgon så :P Men köpte en jumpsiut från bikbok


FAST den var inte blå, utan rosa/lila :) Hitta ingen bild på just den jag köpte så :)
Sen har jag alltid velat ha ett läppglans som förstorar läpparna lite, och vi gick in till Make up store och hitta ett läppglans som jag köpte :) Eve köpte också ett :)..

Lip plumper X-treme heter den :) Testa den och tycker den var bra .. Vill ju inte ha jätte stora läppar för har rätt okej stora ändå, men fick en fin glans med så :)

Blev 3 par trosor och en värmespray för håret..


Hoppas den här är bättre än min förra.. Måste testa sig fram och se vem som är bäst för just mitt hår .. Sen vart det inte så mycket mer shopping, fast pengarna bara försvann ändå tycker jag ;D Självklart luncha vi på Spicy hot, 13C så klart ;) MUMS! Har även hunnit med att träna lite och solat idag :) Och i morgon ska jag äntligen klippa mig!! Mitt hår är så risigt och är i behov av att klippas så.. Ne, nu blir de snart sängen för är trött som fan..

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela