Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

skit då!

Publicerad 2011-03-08 10:16:59 i Allmänt

Hejsan,

Somna igår och kände mig lite sjuk, men tänkte att jag kanske bara var trött.. men vakna idag kl 7 och mådde skit.. Skulle gått till skolan, men kroppen orkade inte ens röra på sig och hela min kropp gjorde ont.. Hur fan kan jag bli sjuk just nu! Bli så arg på det, har en tenta på fredag som jag måste plugga till, men orkar ju knappt gå upp ur sängen.. Och sen har jag obligatorisk föreläsning idag och i morgon.. Otrolig tur man har känner jag! usch, nee försöka må lite bättre och åka iväg till skolan för ialf en och halvtimmes föreläsning sen hem och köpa glass ialf.


Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela