Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

tisdag!

Publicerad 2011-03-15 23:07:27 i Allmänt

Hejsan,

Min dag har vart okej ialf.. Först var jag inte alls på humör för att plugga utan ville bara slippa skolan och plugget.. Men tyckte jag skulle vara duktig som läste och skrev en del om kolhydrater ändå :) Men sen vart de ner på stan för en fika, :) Vilket gjorde min dag mycket bättre :) Är otroligt glad att den personen finns i mitt liv fortfarande efter allt som har hänt.. :) Men sen vart de hem igen och plugga, men hade ett leende på läpparna hela tiden så :) Nu är jag super trött och nu väntar sängen på mig.. I morgon måste jag upp i bra tid för måste ut till el giganten för att köpa en laddare till mobilen eftersom jag är så dum att jag glömde min hemma i Sura.. Sen hem igen för plugg tills jag ska ner på stan för att möta Josefine på en fika :) Plugg resten av kvällen också! :)

God natt på er! :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela