Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

trött som fan

Publicerad 2011-03-07 07:14:34 i Allmänt

Hej,

klockan är 07:15 och jag är vaken för jag börjar skolan kl8... håller på att somna nu som bara fan för jag är så jävla trött nu! Önska man någon gång fick sova ut och bara vakna och känna sig pigg och glad.. Men som tur så slutar man 11 ialf, så hem dirr sen och förmodlingen plugga och vila lite, för kommer aldrig orka plugga om jag ska halv sova som nu!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela