Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

<3

Publicerad 2011-11-15 20:11:27 i Allmänt

Nu när de känns som jag äntligen är på rätt väg, så måste jag tacka dom som funnits vid min sida och verkligen stöttat mig och de är så klart min underbara familj som jag aldrig skulle klara mig utan, framförallt min mamma :) Och sen så klart mina vänner! Ni är för underbara! :) Så tack! :) <3

Idag har jag hunnit med skola, som dock var lite seg, men funka :P Sen vart de hem och vila ett tag för sen blev det ner på stan för att möta upp Eve och Zelina! Vi käka på spicy hot och snacka lite sen blev det kika runt lite på stan sen hem för att byta om till tränings kläder.. Träna medelpass igen som igår, och fyfan va slut jag är just nu.. :P Får se om jag orkar träna skivstång i morgon, beror på vad kroppen säger :P haha.. Ska orka vänta tills värsta pojkväns akademin börjar för tycker de programmet är ju bara för kul ;D Så töntigt, men så roligt ;D

Fick med mig hem lite smink ;) haha.. En sminkpalett! :)


Nu jävlar ska jag orka sminka mig lite mer :P haha..

Ne kolla på top model sen värsta pojkvänen och sen sova!!!! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela