Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Börja om igen!

Publicerad 2011-11-18 09:24:01 i Allmänt

Jag kan äntligen börja om igen! Fått beslut från CSN nu att jag får studiemedel! Fyfan vilken jävla resa det varit, men kämpar man så kommer de gå som man vill att de ska gå! Men snart är det dags för en tenta igen, den 21! :O Sjukdomslära! Trodde att kursen skulle bli roligare än den är, men ska plugga som bara fan nu! Satt ju som sagt igår med tre vänner från klassen igår och känner att bara jag pluggar nu lite varje dag så kanske ett VG blir av ;) haha.. Ska väl iväg idag och ta ut studiehandledning! Och imorgon ska jag följa med min mamma och syster till skultuna (av alla ställen ;D) och gå på julmarknad! Nu längtar jag äntligen efter julen! Kan ju köpa julklappar åt familjen ;D Just ja, efter jag fick veta att jag klara min tenta och så, så ringde min mamma och sa grattis och sen ville min syster säga grattis med, men sen så sa hon "nu när du får pengar kan du köpa en dyr julklapp till mig, vill du veta min önskelista?" hahaha, bara för söt ju! ;D Aja, ska väl äta frukost nu och sen planera dagen! Ledig från skolan ialf! Ska plugga lite, ut och gå i en timme, sen får jag se om jag ska åka hem och sova där eller om jag tar en lugn hemma kväll här! :) Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela