Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

:)

Publicerad 2011-11-23 20:55:40 i Allmänt

Hemma och har fått mat i magen !!:) men nu börjar jag bli riktigt trött!:/ men när jag sluta så tog jag en tripp till erikslund för ville köpa ett överlack för tycker att bara ha nagellack funkar inte, eftersom de alltid går upp då .. Så fick hjälp av en tjej på kicks:) och har provat de nu och hon tala verkligen sanning om detta överlack -seche vite :) torka fort och sitter där de sitter :) 129 kr kosta de och är 5ml !:) bild kommer! Men nu ska jag kika på tv sen blir de sängen, snart! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela