Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

gråta ut!

Publicerad 2011-11-07 14:10:16 i Allmänt

Mycket går runt nu i huvudet och känns som snart tappar jag kontrollen helt och vet inte hur jag ska lösa allt.. Men just nu vet jag mitt mål! Fixa skolan! Först och främst är att få csn att sänka mina poöng så jag kan få pengar, för dom måste förstå att jag måste gå i skola! Men utan pengar går de inte att leva! Och vill inte jobba mer för kommer inte hinna med skolan då heller :/ Sen att prata med någon som kanske kan stärka mitt intyg till csn, någon på skolan som man kan prata med, för att bara prata med mamma el vänner hjälper inte.. Men de är ju oftast dom man vill prata med för de är ju dom som förstår en bäst.. men kanske dags att våga öppna sig lite för andra om hur man verkligen mår ibland.. jobbigt, men så är det..:P Sen i morgon börjar nya kursen!!! Sjukdomslära! Är jätte jätte ivrig att läsa den faktiskt, för den låter intressant! :)

aja, problem går alltid att lösa!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela