Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Just ja!

Publicerad 2011-11-08 19:09:00 i Allmänt

Glömt helt att berätta att jag, eve och zelina var på bio i söndags!! Vi kolla på paranormal activity 3! Och kan ju säga att jag nästan ville gå ut från biografen för den var så jävla läskig!! Ingen film för lätt skrämda! Men de sjuka är att jag är lätt skrämd, men ändå måste jag se skräckfilmer !! :P sjukt dum man är att man utsätter sig för något sånt som man vet att man kommer vara rädd för, men så är väl alla :P Men helt klart sevärd om man gillar sånt :) Kanske ska säga till min pappa att han ska se den, får se om han kommer bli lika rädd som vi blev ;D Kul att jag och eve skulle gå hem och kl var runt 23 så, allt som rörde sig i skogen blev man rädd för;D haha.. Aja, som tur så sov eve kvar hos mig och som tur var så drömde man inga mardrömmar alls :P

Se den om ni vågar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela