Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Kunde inte bli bättre!

Publicerad 2011-11-15 11:49:02 i Allmänt

YES! Klarade tentan och har nu mina 15 hp för att få studie stöd!! YEAH!

Underbar känsla fick jag när min förra kursansvarig sa att jag hade fått G på tentan! Trodde verkligen inte det, utan trodde jag inte hade klarat den, men nejnej, simone kan! :P

Nu börjar jag äntligen komma på fötter igen, känns så bra! NU är det bara csn som ska fatta ett beslut och sen är de lugnt, men dom kan inte säga nej nu för jag har ju som sagt gjort som dom sa att jag skulle så!

hih, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela