Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lång dag!

Publicerad 2011-11-24 23:15:22 i Allmänt

Hej! Ja den här dagen kändes lång, kanske mest för jag hunnit en del:) först vart de skola 9-12 sen ner på stan och köpte med mig spicy hot hem!:) mums! Pappa skulle hämta upp mig runt halv två, för han åkte från arlanda med taxi ! Sen åkte jag med han hem till mamma! Fick en super fin badhandduk från Bahamas!!:) tack pappa! Sen fick man pizza av mamma och pappa!:) hihi! Låna pappas bil till stan igen för att handla lite och även att få med lite mer saker hemifrån som jag behöver i min lägenhet! Alla mina olika "verktyg" till håret så som locktång och så.. Efter jag handlat så åkte jag till Jennifer för att snacka lite med henne:) alltid lika trevligt! Sen ett sista stopp hos en person innan jag åkte hem till min lilla lägenhet!:) så varit lite överallt idag!:D nu ligger jag äntligen i sängen och ska försöka sova! Jobb i morgon 8.30-18.30!!:) sen hem till kära mamma! Ska kanske ge mig på att baka! Får se!:) pusspåer och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela