Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lördag!

Publicerad 2011-11-19 16:09:33 i Allmänt

Kom hem med lite saker från marknaden!:) köpte dock bara godis från marknaden så att säga men dom har ju butiker med typ outlet priser när det gäller tex glas och sånt från olika märken:) så köpte en skål från kosta Boda :) sen en toarulls hållare typ :) och sen fick jag ett par innetofflor av mamma :) sen åkte vi till hälla shopping och där köpte jag även en tröja på lindex:) och nu har jag duschat och ska väl börja sminka mig snart! För senare ska jag, Eve och Zelina till trex och hennes kille och festa och fira honom med!:) ska bli så kul så!!:) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela