Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Massage!

Publicerad 2011-11-13 16:18:21 i Allmänt

Japp, eftersom man får friskvård bidrag när man jobbar på bolaget, om man är anställd då :) Så ska fan utnyttja det nu, så har fixat att jag ska få helkropps massage 60 min! :) Ska boka det i morgon hos team massagterapeuterna i Västerås då! :) Behöver det för har inte tränad rygg så min rygg får jätte ont när jag lyfter saker på jobbet.. Så ska unna mig det innan året tar slut! :) Får ju nytt friskvård bidrag nästa år så ;) hihi..

Såå den 28:e november ska jag på massage 60 min! Underbart! :) haha, dom lär ju tyckt jag var känslig för ville ha en kvinnlig massör :P menmen, bara vissa killar som får röra min kropp ;D hahaha..

Aja, blir nog en hemmakväll idag ändå, orka inte röra på mig alls idag så :P

Pusspåer!


Just ja, grattis på fars-dag mina underbara pappa! Hade gärna grattat honom men han är "tyvärr" i bahamas och jobbar! Men han har fått present av oss så! Lite choklad och kaffe med olika smaker så ! :) Men kan ju säga att jag skulle aldrig klara mig utan mina kära pappa, han kan vara så jobbig ibland, men jag vet att hans kärlek till oss barn är så enormt stor! Han skulle göra allt för oss barn! Älskar dig Pappa, du är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela