Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Plugg!

Publicerad 2011-11-01 20:12:01 i Allmänt

Hej!

Har haft fullt upp med plugg inför tentan.. Känns som all tid jag lägger när ska fan löna sig! Men tänkte ta en paus nu och kolla på lite tv och äta popcorn :P haha.. Men sen så ska jag lägga mig i sängen och läsa ! Och i morgon blir det läsa, skriva och anteckna!! Åh vad jag längtar tills i morgon ;) haha.. menmen, tenta ska jag fan klara så jag får min 15 hp och får pengar från csn! Aja, liten uppdatering ialf! Har även lunchat med mina kära vänner Eve och Zelina idag och tog även en promenad men tjejerna, behövs att få lite luft när man sitter inne en heldag med massa böcker :P

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela