Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Skola&plugg!

Publicerad 2011-11-17 21:15:26 i Allmänt

Haft skola idag! Va rätt pigg idag med! Kors i taket kan jag säga!:D sen gick jag och tre till och käka lite, sen blev det plugg ett tag! Först va vi super seriösa men efter nån timme så börja nog alla bli rätt trötta och bara skratta och prata istället :D Zelina kom till skolan och sen så gick vi till wayne's och fika!:) sen gick vi runt lite för att jag ville hitta ett par öronmuffar :D hitta ett par på lindex på barn avdelningen !:) sen åkte jag hem och nu blir det lyxfällan och vindruvor!:) köpte även med chic!:P pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela