Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Smink!

Publicerad 2011-11-21 11:08:14 i Allmänt

Hej! Ledig idag! Yeah! men sen blir det skola och jobb denna vecka, puh! menmen, får extra pengar för att jag jobbar så! :) Kanske man kan leva lite bättre än man gjorde förut när man var student! Idag ska jag ialf gå och köpa mat till min kära kanin! Sen ska jag väl ta tag i lite skolarbete! :P Men längtar mest till träningen ikväll! :) Inte rört på mig sen i fredags så! Ne, ska väl orka röra på mig från soffan nu då! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela