Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Träning!

Publicerad 2011-11-22 19:27:21 i Allmänt

Hej! Japp, kom hem för ett tag sen från medelpasset på friskis! :) Har även hunnit duschat! :) Och som sagt idag så försov jag mig, så kom till skolan vid lunchen så luncha med saara och christina! :) Men sen hade vi en föreläsning om cancer.. Sen vart det ner på stan för att möta upp Zelina och käka på tacobar och sen paxa jag en tröja på Lindex :P haha.. Fick inte köpa den idag för att den hängde på dockan så :P Men får hämta den på tis el ons nästa vecka :) sen gick vi till H&M och där köpte zelina en fuskskinn klänning! Grymt snygg! :) Aja, ska väl kika på tv tills jag blir trött! För jobb i morgon i Surahammar då! :) Va ju ett tag sen känns de som! :) Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela