Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Versace!

Publicerad 2011-11-14 21:56:24 i Allmänt

Den 17:e november släpps kollektion The very best of Versace for h&m i utvalda butiker och har kollat lite på kollektionen! Älskar Versace, för tycker klänningarna är otroligt vackra! :)



Var tre plagg som föll mig i smaken ialf =)


Helst av allt skulle jag nog vilja ha pälsen :) Men skulle gärna ha klänningarna med för hur snygga är dom inte :)
Men det tråkiga är ju att vi som bor i Västerås kommer dock inte få in kollektionen :/ Så antingen åk till Uppsala och Stockholm om man nu bor i Västerås! Synd, men hade ändå inte haft räd att köpa nått, men när jag väl blir rik så fan ska jag ha ett plagg från Versace! :P

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela