Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Bio bio!

Publicerad 2011-09-12 17:01:26 i Allmänt

Hejsan,

Haft skola idag :) Som vanligt halv sover man i början för läraren står och pratar och pratar, om inget intressant.. Men efter rasten så byte dom lärare eftersom dom skulle prata om två olika saker idag och då orkade jag lyssna för hon var mer intressant att lyssna på.. Men trött man blev efter, mycket att ta in nu ju! Tur att man har lite kött på benen så att säga :) Men nu är man hemma och tar de lugnt, beställa lite kurslitteratur sen också :) En bok som vi ska ha, har jag läst och den är super intressant så =) Gillar't!

Igår va jag på bio, de blev Jägarna 2 :) Trodde att den skulle vara helt värdelös, men hade fel! Den var bra och spännande också :) Så den är sevärd för att vara svensk film ;) haha..

Bara tre skoldagar kvar sen ledigt igen! Och jag är ledig på lördagen! :) Lyx!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela