Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

dålig uppdatering;D

Publicerad 2011-09-26 14:03:36 i Allmänt

Hej!

Jaa, otroligt dålig på att skriva här! :/ Ska bättra mig .. Men har haft fullt upp med plugg och skolan så klart.. nu känns de som att man verkligen går i skolan igen.. Har ett seminarium på onsdag, vi ska skriva ett arbete (grupparbete), sen en salstenta! ojoj! Och så ska man flytta till västerås också ! Känns som den här veckan kommer bli jobbig/rolig för ska plugga som fan och även hinna med att packa och flytta! Men känns som när jag väl har flyttat så kommer de nog bli bättre.. Behöver verkligen bo själv och så.. Kan inte plugga hemma för allt och alla stör mig.. :P
Men helgen var grym!! Först på fredagen vart de jobb och sen in till pizza hut för att käka med syrran, mamma och pappa.. Och sen åkte jag till hallsta för lite eh jaa, myspys ;P Vakna och fick ett ryck att åka och sola! Sen hem för att packa smink, fest kläder och så.. Drog till eve för att fixa mig och sen bli bjuden på tacos! :) Mums, älskar tacos, har blivit som en tradition att äta tacos innan vi ska festa ! :) Sen in till stan till zelina för att förförfesta! :)
Alla blev lite onyktra och sen tog vi taxi ner på stan för att förfesta vidare på en tatto studio :P Hade kul där, träffa trevliga människor där så! :) De roliga är att vi sa att vi ville inte till krogen utan mer en pub, men fulla som vi va så blev det krogen ;D Men hade fan de grymt där, träffa på massa personer som man inte brukar umgås med ! Älskart! Så tack alla för en grym kväll! :) Efter krogen är en helt annan historia, finns bara två som vet vad jag menar med de;D Kan ju säga att de tog ca 1,5 timme innan vi va på donken och käka.. Och då ligger inte bmb och donken sååå långt ifrån varandra ;D

Aja, igår kände man verkligen att de hade vart en rolig lördag, bakis va jag inte dock, men kroppen va sliten! :P

Och idag vakna man med världens jävla förkylning, ont i halsen och snorrig som fan! Hoppas inte jag mår som jag gör i morgon för måste åka till skolan och träna!

Pussspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela