Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

flytt inom kort!

Publicerad 2011-09-28 19:13:08 i Allmänt

Hej !

Japp, fick mina nycklar idag till lägenheten! :) Dock vart jag lite besviken på att den var lite väl av lång istället för mer fyrkantig om ni nu förstår.. Meen jag är såååå redo att bo själv igen.. Bara att få flytta in och fixa och dona så att de ser ut som att jag bor där så kommer jag må så bra igen :) Älskar ljus, blommor och färger så kommer verkligen se att de är en tjej som bor där, nu är lägenheten rätt tråkig så :P haha... Men ska flytta lite i morgon ialf, blir väl typ alla köks saker, inredning och så.. sen säng och allt stort blir på lördag efter jobbet! Och jag är så tacksam att många av mina vänner vill hjälpa till! :) haha, så blir väl en packa upp/vinkväll på lördag då ;) haha.. De gillas ;) Jobbar dock fredag och lördag så, hade vart skönt med ledig fredag eftersom då hade jag kunnat flytta allt då istället, men eh.. :) Den är ju min nu så! :) hihi..

Aja, trött som fan idag ialf.. Funderar på en dusch och bara nöta jersey shore tills jag somnar :P haha..

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela