Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

hahah!

Publicerad 2011-09-07 13:44:06 i Allmänt

Hej!

Har haft skola idag, men när jag satte mig i bilen för att åka hem insåg jag att jag hade glömt körkortet & plånboken hemma!:D Vilket jävla minne man har och blev jätte nervös att jag ska bli stoppad och sen behöva säga "oj, har glömt det hemma" :D För när min lillebror blev stoppad en gång så hade han glömt de och fick säga alla i familjens födelsedatum :P Okej de är inte svårt, men igentligen får man böter om man inte har nå slag Id eller så med sig :P Men som tur så blev jag inte stoppad och nästa gång jag ska köra ska jag fan komma ihåg körkortet :) Sista skoldagen i morgon.. Idag får jag se vad jag ska göra.. Är sugen på en lång dusch, helst skulle jag vilja ligga i ett bad med bra musik och tända ljus och bara ta de lugnt, men vårat badkar kan man inte använda än :( Sen vill jag bara ligga i sängen och vila typ :P haha.. aja, får se då :P

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela