Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

helg igen! :)

Publicerad 2011-09-16 10:12:32 i Allmänt

Hejsan,

Nu är det äntligen helg igen, veckorna bara springer iväg.. Men är rätt glad att dom gör de för vill flytta nu!! Längtar tills jag bor själv i en lägenhet! :) sen att bo i en lite större stad än byhålan surahammar kan ju inte bli bättre :P Ialf, haft skola i veckan, både bra och dåliga föreläsningar.. Idag är man ledig och ska väl börja fundera på sin arbete vi har, vi ska skriva om tumörsjukdomar.. Hoppades på att få om narkotika men nej.. Men allt är ju intressant om man får veta mer om det.. Idag får jag se vad jag ska hitta på antingen blir det in till stan eller om jag ska ta mig till hallsta :P Just nu vill jag bara ligga i sängen och sova :P hahaha..
Imorgon ska jag in till stan på kulturnatta med zelina :) Får se vad vi ska hitta på så :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela