Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Kämpar glöd!

Publicerad 2011-09-01 13:51:51 i Allmänt

Hej!

Eftersom jag inte får csn nu fören jag har klarat av 15 hp så är de dags att kämpa med både ekonomin och skola.. Kommer bli kämpigt men jag är otroligt glad att jag har underbara föräldrar som finns vid min sida och hjälper mig så gott dom kan :) Annars hade jag inte kunnat studera alls.. Men ska söka jobb så jag får in lite där och sen får man vara snål och tänka på vad man köper.. Inte mycket shopping dock och de är värdelöst, men har ju kläder så de räcker igentligen :P haha.. Men älskar ju skor och kläder :P Men som tur är att de känns bra med plugget och allt.. Så de finns kämpar glöd! :) Ne, har helg nu och ska bli skönt med en paus från all info från skolan.. Vill även börja träna så dags för de med.. :)

Nu ska jag väl hitta på nå ialf, vad vet jag inte :P

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela