Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Söndag ..

Publicerad 2011-09-18 11:58:41 i Allmänt

Hejsan,

Redan söndag och känns som helgen har bara sprungit förbi igen.. Känns som man inte hinner ta igen sömnen som man förlorat i veckan, men denna helg har jag nog tagit igen den mesta sömn jag har förlorat :) Så de känns bra! Igår va de kulturnatta i västerås, andra gången jag var där.. :P Först var vi på Zelinas skola och måla och annat :P hahah.. Målade av varandra :P Sen gick vi ner på stan och vi satte oss på bill&bob.. Sen gick vi runt mest innan jag och zelina betsämde oss att gå på en krog istället.. Tillslut hamna vi på den nya i västerås, Poco loco tror jag den heter :P Och fyfan va värdelös den krogen var! Okej jag va nykter kan väl ha en stor inverkan, men ändå.. Va för "lantligt" inrett.. menmen, vi dansa och kolla på människor.. alltid nått :P haha.. Gick och käka sen på saffets och sen åkte vi hem, eller jag körde hem zelle och sen fick jag åka hela vägen hem till sura! Men om 2 veckor flyttar jag äntligen till Västerås! :) Underbart! Längtar att få bo själv och i en större stad! Närmare till skolan och så! :)

Aja, ska kolla över grupparbetet så har jag gjort mitt idag sen får jag ta en lugn söndag innan skolveckan börjar igen! Men går nog bara mån-ons så ska inte klaga ;)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela