Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Trött...

Publicerad 2011-09-06 19:39:50 i Allmänt

Hej!

Idag mår kroppen inge bra :/ Gör ont överallt och är så jävla trött att jag skulle kunna somna nu! Men kan inte sova nu för då kommer jag vakna as tidigt och de behöver jag inte :P Är bara två skoldagar kvar nu och sen är de helg igen.. Längtar till helgen, behöver sova  :P hahaa.. Sen ska jag fixa friskis kort i morgon :) Så man slipper vara så jävla trött jämt.. Dags att börja träna nu fan! Aja, har inge mer kul att skriva så får bli pusspåer nu :P

You had me at hello
Hello
Hello
You had me at hello
Hello
Hello
It was many years ago..

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2011-09-06 20:22:56

tråkigt att kroppen inte mår så bra:O



Är mina Fika Bilder som jag har tagit fina:D?

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-09-06 20:34:52

Hoppas det blir bättre snart! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela