Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

usch för alkohol!

Publicerad 2011-09-04 21:33:03 i Allmänt

Hej!

Ja, usch blir inte dricka på ett tag för min del.. Min kropp klarar tydligen inte av att dricka i Sverige för här blir man jätte full och mår skit och dagen efter ligger man i antingen soffan el sängen för kroppen pallar inte nå annat :D När jag va i alanya kunde jag fan dricka 3 dagar i sträck men inte hemma :P aja, ska ialf inte dricka om de inte är nå sp som händer för de kostar pengar och tar en hel dag att bli människa igen :P Skönt att man börjar 13 i morgon ialf och sen blir det att möta upp Cassa för att fixa gym kort på friskis! För nu jävlar ska de bli träna av! Dags att träna bort all alkohol man har druckit i sommar och få en snygg kropp :P haha.. Aja blir sängen snart.. Ska bli skönt att sova ut lite!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela