Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Game of thrones

Publicerad 2012-04-25 11:27:12 i Allmänt

Hallå! Vakna tidigt idag, runt halv 8!:P gick upp och käka frulle, kika lite på tv sen börja jag kolla datan och beställde hem en väska eller mer en sportväska, eftersom dom snodde min så får jag köpa ny.. Börja även ta bort de gamla sängkläderna för ska bädda nytt idag :) kom på också att jag inte sett game of thrones på länge, den andra säsongen då! Så har hunnit kolla på ett avsnitt och sen sprang jag iväg och slängde massa skräp och lämna in två par skor till skomakarn och nu ska jag kolla på det nyaste avsnittet, sen blir det stan för att köpa present och lite annat till mig!:) hihi så ser min dag ut hittills :) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela