Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Hemma hos mami och papi!

Publicerad 2012-04-13 19:54:25 i Allmänt

Heeej!

Sitter på min mammas data nu och kikar på tv medans mamma pratar med en i telefonen! :P Sen blir det att hämta lilla syster efter hennes teater träning, i morgon har hon premiär! :) Skulle ha gått på den meeeen jag är ju så seg på att fixa biljetter så alla var slutsålda :/ Men får gå nösta helg eller så.. Måste se den för min syster är grym ! Hon är jätte duktig och är otroligt stolt över henne :)

I morgon är det jobb som gäller sen hem och laga nån mat till mig och syster för mamma ska iväg till sthlm.. Ska även köra syster till teatern ska även hinna med att sola innan jag åker hem till stan igen! :) Får se vad kvällen bjuder på dock:P

Ha en bra fredag nu, pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela