Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

IW-pass!

Publicerad 2012-04-11 18:31:54 i Allmänt

Hej!

Om ca en halvtimme ska jag iväg och köra ett IW-pass! Svettas bort lite ;) haha!
Idag har jag varit i skolan en heldag.. Vi har hunnit med att göra enkäten, dela ut den och fått svar på alla! Sen även gjort missivbrevet och visa den med :) Duktiga vi är! I morgon är det en heldag till som gäller, skriva bakgrund, introduktion och även metod om vi hinner! :) Kanske vi är på rätt spår och hinner med två arbeten på en månad! Idag ska jag hinna hitta bra fakta om psykisk ohälsa och depression, skriva ner det jag hinner också! =)

Nej, nu ska jag fortsätta innan de är dags för träning! Pusspåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela