Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lång helg!

Publicerad 2012-04-29 19:14:29 i Allmänt

Hejsan!

Underbart väder västerås bjuder på idag men blev lunch på stan och sen köpa lite saker inför i morgon bara sen har jag bara legat inne för somna i soffan :D Och nu ska jag väl käka nu och sen lite skolarbete, känns ju sådär :/

Igår vart det först jobb sen hem och duscha och fixa sig, eve och zelina gjorde mig sällskap sen åkte dom ner på stan och jag åkte ner lite senare för jag var inte helt klar :P Möte upp eve och vi satte oss på pitcher's och tog en cider.. Åkte sen till Malma för inflyttningsfest hos Bella :) Hade jätte trevligt där och sen blev det ner på stan för att dansa på Bmb :P Men jag och eve gav upp vid typ halv ett och gick till donken och käka :) Sängen lockade mer så :) Sen ska man orka dricka i morgon så :P haha..

Ja, i morgon blir det först jobb 11.45-18, sen fixa sig snabbt för att sen åka på husfest! Kommer nog bli riktigt jävla galet för rätt många som ska dit så :D Men därför är de bättre att vara där i tid :) Ska försöka ta bilder i morgon, men som sagt så är jag sjukt dålig på de men ska försöka :D

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela