Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Shopping!

Publicerad 2012-04-26 21:43:24 i Allmänt

Hej! Dagen börja med skola.. Första delen börja med föreläsning om teorier och modeller, sen efter lunchen kom våran "mentor" in och hade hört att vi var missnöjda med kursen som vi går nu.. Var otroligt skönt att få berätta för nån som kan göra något åt det! Så tack till henne och även den läraren vi hade idag! Efter skolan blev det ner på stan, skulle fylla på busskortet, nytt smink från MUS :) sen när jag tänkte åka hem så möte jag Zelina och bestämde mig då att följa med henne hem och sen åka runt med henne och hennes mamma till tati, erikslund shopping och ÖB :) fick med mig hem tunika typ och spets bolero :) hihi! Efter en lång dag blev det käka på Max och nu ligger jag i soffan igen och snart blir det sängen!! Skola i morgon och ska träffa gruppen ! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela