Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Sleepy!

Publicerad 2012-04-10 22:11:00 i Allmänt

Hejsan!

Idag var jag inte speciellt pigg när jag skulle iväg till skolan, men christina kom och hämta upp mig sen åkte vi till skolan, börja planera och fixa lite inför grupparbetet! Men fick ett litet nerslag av att den läraren som ska examinera oss i detta är i Kina och kan bara nås via mail, ÅH SÅ BRA! Sånt kan göra mig så arg och vi kan ju knappt nå om det vi ska göra nu men tydligen ska vi klara oss själva, bra jobbat där skolan!! Efter skolan vart det köpa schampoo och balsam från märket Aussie! Dags att prova om det är så bra ;) hih!


Sen blev det ett nytt Seche- dra fast top coat! Bästa ever!!! =)

Efter den lilla trippen på stan så blev det hem direkt eftersom vädret var helt värdelöst! Laga mat och sen vart de sitta och leta efter en vetenskaplig artikel, hitta ingen fören typ nyss och orkar inte översätta den för ska hoppa i säng snart så! Blev även core idag med cassa och bella, duktiga vi är! =)

Skola i morgon med och troligen torsdag med.. Men bara le och va glad :P

Hoppas ni haft en bra tisdag, Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela