Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Soffläge!

Publicerad 2012-04-16 19:42:58 i Allmänt

Hej!

Varit i skolan idag, en heeeeldag! Så var rätt slut när jag gick hem idag, först va det planerat att jag skulle iväg och köra ett IW-pass.. men tar en paus från träningen idag bara! Så tog en lång, varm dusch och sen blev det lite mat i magen! Nu är det tv:n som gäller till de är sängen som gäller :P En hel vecka i skolan, som de ser ut nu då.. Ledig fredag, men som student är man aldrig ledig! :/

Eftersom jag blev av med min ryggsäck som jag faktiskt tyckte va snygg, så ska jag köpa en ny för har fått pengar från försäkringsbolaget! funderar på denna :P



Älskar ju rosa, men kanske blir lite barn-varning på mig?! ;D Åh vet inte, vill hitta nån som är rosa med lite svart i typ :P haha..  Ska fundera ;D

Aja, nu blir det tv:n igen då! Pusspåer!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-04-18 21:27:32

här skulle du trivas!! :D http://tindrac.files.wordpress.com/2009/08/barbieparty_13.jpg?w=510

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela