Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

..

Publicerad 2012-08-12 20:46:29 i Allmänt

Hej,
 
Igår vart det party, eller födelsedagsparty för zelina, förfest hos henne sen drog vi till bmb! :) Hade kul kväll och tack alla inblandade =) Och idag har jag bara legat och sovit och kika på tv :D Är sjukt seg och trött :P Och som det ser ut nu är jag ledig enda fram till fredag, för jobbar endast fredag och lördag.. men man vet ju aldrig om dom ringer och behöver ha hjälp på jobbet =) Ska hinna med mycket denna vecka, i morgon ska jag städa och tvätta för det behövs verkligen och tisdag blir det troligen träffa jennifer, onsdag eller torsdag ska jag åka till e-tuna för att träffa saara :) Ska nog hinna med att sola i morgon med, börjar ju bli blek :P haha!
 
Down on my knees, I thought I was stronger!
 
 

Bädda sängen nu och sen blir det tv tittande =)
 
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela