Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

14 aug!

Publicerad 2012-08-14 20:39:59 i Allmänt

Hejsan,
 
Idag har det varit en bra dag =) Vakna med ett leende på läpparna för sovit så jävla skönt :) Blev lite frulle , yoghurt :D börja fixa mig och platta håret lite för annars hade folk fått en chock :D Ner på stan för att möta upp jennifer och madde men träffa även på jonna och hennes så söta unge på 1 år, molly =) Prata lite sen gick jag, madde och jennifer och käka, sen blev det en liten tur på stan.. Handla neutrogenas pink grapefruit dock bara krämen till ansiktet och ansiktstvätten (eller vad man nu kallar det:D)
 
Och blev även ett torr schampo =)
 
Dom gick vidare på stan medans jag gick hem till Andrea för att hjälpa henne med lite skolarbete och det märks att man inte haft skola på ett tag :D Men är glad att jag har ca 3 veckor kvar av mitt lov, många börjar ju nästa vecka men då slutade jag senare så :) Och nu är man hemma och precis ätit lite mat :) Fan hemlagat var bra länge sen :D I morgon blir det en tripp till ikea för att köpa skolådor för skönare att ha dom i såna än att dom står framme och blir damiga och nu när jag ska flytta så är de lättare att packa :) Ska kanske hinna sola i morgon med beror på om jag hinner bara :)
 
Ne nu blir det tv tittande! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela