Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

15 aug

Publicerad 2012-08-15 11:32:35 i Allmänt

Hej!
 
Fått svar från CSN idag och japp jag får studiemedel :) eller hade jag räknat med men man vet ju aldrig med csn eftersom jag inte gjort en redovisning så har jag inte alla mina 60 poäng utan bara 55 än så länge :) Men har ändå klarat allt från förra året för fick g på arbetet jag inte redovisat så gör jag bara redovisningen så är allt helt klart :)
Ska bara komma ihåg att lämna studieförsäkran den 27 aug så är allt som vanligt igen :P Idag blir det en tripp till Ikea då men de är lite senare så innan de ska jag laga mat och diska och kanske fixa lite annat :)
 
När skolan börjar är det dags att börja med träningen igen på allvar och funderar även att äta mer en diet eller vad man nu ska kalla det, ska nog försöka mig på GI-metoden för hitta en bok igår om att gå på GI i en månad, 30 dagars period där dom har recept för varje dag så man slipper fundera vad man ska äta och de är ju nyttigt med så :) Ska kolla efter den boken och se om den är nå bra, om den är så fan ska jag vara duktig och följa det i alf en månad och se hur de funkar :) Kommer bli kul med träningen med för så många vill sätta igång igen :):)
 
Nej diska nu och tänka ut nå mat :D
 
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela