Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

16 aug!

Publicerad 2012-08-16 20:38:25 i Allmänt

Heeejsan!
 
Idag har jag varit i e-tuna mer eller mindre hela dagen :) Hälsa på hos Saara och vi hann med en hel del .. Först fick jag se hur hon bodde och hon bodde jätte fint, massa rosa :D Sen åkte vi ut till hennes häst, Kasanova.. Och han är så himla fin och lugn häst.. :) Efter det åkte vi hem till hennes mamma och pappa och hälsa på hennes kaniner, och så söta va dom :) Ena var samma ras som min lilla lakrits fast hennes var långhårig :) Efter det blev det en tripp till sundbyholm, (där som spelar in bonde söker fru), hade jag ingen aning om för en hon sa de:D Va super fint där! Så blev en middag där, kyckling med potatissallad och de var as gott :) Sen gick vi runt där och bara prata om allt, tog igen förlorad tid eftersom vi inte hunnit setts sen vi sluta skolan i våras! Åkte sen tillbaka till hennes föräldrar och hon bytte bil och sen åkte vi hem till henne, sa hejdå och jag åkte hem till västerås igen! :) Hade en jätte trevlig dag =) Nu är jag super trött och kollar på lyxfällan.. sen blir det duschen och sängen! Jobb i morgon och lördag!
 
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela