Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

17aug

Publicerad 2012-08-17 12:52:12 i

Fan! Skulle gå iväg och köpa mat på min lunch, de börja små regna bara men tänkte eh jag går ändå! Skulle aldrig gjort det!!! Spöregna i ca 20 min och då fick jag stå under nått tak för att inte bli blött eftersom jag har jobb kläder på mig! Men blev as blött ändå ! Sen ringer man hem till föräldrarna och lillasyster svarar och säger att där skiner solen och de är ca 7 km ifrån mitt jobb! Sjukt! Aja har ca 10 min kvar att smälta maten ialf! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela