Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

27 aug

Publicerad 2012-08-27 12:41:05 i Allmänt

Hej!
 
Nu är allt klart med gamla lägenheten och nycklarna har jag lämnat! Enda jag ska göra är att hämta min cykel för den står kvar på viksäng.. Ska ta en promenad dit snart så =) Senare blir det att handla kanin mat för annars kommer lakrits inte vara nå glad på mig alls :D Ska även flytta ner en del till förrådet för orkar inte bo i ett kaos!
Har även beställt en bok :P
 
 
Eftersom jag inte direkt älskar att laga mat till mig själv bara så kanske något som går fort är bättre för min del plus så vill jag testa att gå på en diet och GI känns mer som mig så =) Ska prova och se ialf =)
 
Iväg och hämta cykeln nu då! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela