Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

29 aug

Publicerad 2012-08-29 10:35:39 i Allmänt

Hej!
 
Varit vaken ett litet tag och funderar på om jag ska orka ta mig ner på stan för att kika in på make up store för dom har 20% för oss medlemmar och vill se den nya smink kollektionen Spellbound .. sen kanske iväg och sola lite :) Hoppas bara jag kan få mitt förråd idag för är trött på att bo i ett kaos! Skulle vara skönt att få fixa i ordning lite här så man känner sig mer hemma =)
 
Igår var jag och jennifer iväg till friskis för att köra ett medelpass och fyfan va jag saknat att träna och svettas lite :) Sååå nu är träningen igång igen och ska fan köra lite hårt som förut :)
 
Ha en bra onsdag=) Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela