Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Kaos :D

Publicerad 2012-08-25 01:12:56 i

Hej! Ja min lägenhet är kaos verkligen! Måste fixa så att dom öppnar förrådet så jag kan lägga in mina saker där!:D för nu är de massa kartonger och annat som tar plats .. Men måste städa gamla i morgon och sen iväg och fira än vän på kvällen och på söndag blir de väl städa eller bara checka av så allt är fint för på måndag ska dom kolla den:) blir också en tripp till rocklunda marknaden i helgen med mamma och syster, dag vet jag inte beror på vädret! Ska hålla mig vaken ett tag till för min bror kommer hem från Tunisien och farfar ska hämta honom men flyget var försenat så farfar är på Arlanda nu och vet inget så är lite orolig över vart fan lillebror är!! Hoppas bara allt är okej! Ska prova ringa igen! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela