Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lite nytt!

Publicerad 2012-08-13 17:20:58 i Allmänt

Hej!
 
Idag beställde jag lite "nytt", hade 15% på kicks.se så klicka hem Dual foundation från Make up store, Mud mask från make up store och en primer från smashbox =) hihih! Ska även prova på Neutrogenas serie med grapefruit :) Ska ner på stan i morgon igen och skaffa den eftersom mitt är slut och har använt mig av cliniques serie för problemhy men vill testa på något annat nu :) Så ska bli spännande och se om den är lika bra för ett billigare pris :)
 
Just ja, fick ju L'Oréal Paris Nude Magique BB Cream av min mormor förra veckan och kan säga ohja den funkar!! Jämnar ut hyn och ett bra alternativ om man inte vill sminka sig men ändå får fin hy =) Så den är en ny favorit =)
 
Snart måste jag tvätta :( inge kul men måste göra de så!
 
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela